تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, | 16:54 | نویسنده : arman

اين هم حاج كريم رونالدو!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت7:17---22 خرداد 1393
خیلیییییق باحال بود
پاسخ:مرسی


هانیه
ساعت18:05---25 خرداد 1392
چه باحااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااال
فک کنم پدرزنش روش تاثیرگذاشته
آخه پدرزنش مسلمونه


دختران خاص
ساعت16:44---25 خرداد 1392
سلام...


ماآپیم!


ومنتظرحضورتون!


حتمابیاین ونظرتونو بگین!





ஜ۩۞۩ஜدخـــــــتـــــــــ ـــــــــران خـــــ ــــــاصஜ۩۞۩ஜ



پاسخ:تقصير خودمان است بعضي هاهم كه عددي نبودند خودمان آنها را به توان رسانديم. ------------------------------------------ بيا و نظرتو راجع به مطلب جديديم بده منتظرتم;);)


سپتا
ساعت12:55---11 ارديبهشت 1392
سلام امروزتولدمه بیای وبموتو جشن ما شرکت کنی خوشحال میشم
پاسخ:6armande oun rooz up nabudam alan behet migam k tavalodet mobarak


aidin
ساعت18:12---19 اسفند 1391
لینکت کردم تو هم منو لینک کن... باشه؟؟؟
البته با نام بهترین وبلاگ عاشقانه


مژگان
ساعت20:56---16 اسفند 1391
سلام منو با عنوان؟!اینجا همه چی در همه؟! بلینک منم لینکیدم

sadaf
ساعت20:00---16 اسفند 1391
سلام اقا ارمان ممنون لینکتون کردم شمام منو با نام حقیقت عشق لینک کنین باز هم منتظر حضور گرمتون همراه با نظراتتون هستم مرسیییییپاسخ:در آغوشت که جای میگیرم عمیق تر گناه میکنم؟؟؟؟ من این جهنم را که هوای بهشتی دارد با هزاران بهشت خدا که بی تو هوای جهنم دارد عوض نمیکنم تو چه میفهمی حالو روز کسی که دیگر هیچ نگاهی دلش را نمیلرزانذ! بار ها میتوانستم مچت را بگیرم اما دستت را محکم تر گرفتم! اینبار تو بگو دوستت دارم نترس من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید...

sanaz
ساعت22:16---14 اسفند 1391
سلام ارمان جان راستی بهم نگفتی مشکلم چیه؟بهم بگو البته خصوصی.
پاسخ:manzoret kodom mo6kele?
پاسخ:حالا اشك ها هم شبيه تو شده اند گريه كه ميكنم نمي آيند --------------------------------------------- در عجبم!!!! راننده نيستم!!! اما هر كس به من ميرسد...! مسافر است!!! --------------------------------------------- تنهايي دلتنگي نبودت ..... تنهايي دلتنگي نبودت ..... خسته شدم انگاري تموم نميشه!!! خدا مگه چقدر جريمم كردي!!


Aysan
ساعت1:53---13 اسفند 1391
سلام
داداشی من لینکیدمت


مبینا
ساعت18:18---12 اسفند 1391
ممنون به وب ما سر زدی. وبت باحاله. مخصوصا پست اخرت.... فوتبالیست مورد علاقه منهپاسخ:پاسخ:در آغوشت که جای میگیرم عمیق تر گناه میکنم؟؟؟؟ من این جهنم را که هوای بهشتی دارد با هزاران بهشت خدا که بی تو هوای جهنم دارد عوض نمیکنم تو چه میفهمی حالو روز کسی که دیگر هیچ نگاهی دلش را نمیلرزانذ! بار ها میتوانستم مچت را بگیرم اما دستت را محکم تر گرفتم! اینبار تو بگو دوستت دارم نترس من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید... پاسخ:در آغوشت که جای میگیرم عمیق تر گناه میکنم؟؟؟؟ من این جهنم را که هوای بهشتی دارد با هزاران بهشت خدا که بی تو هوای جهنم دارد عوض نمیکنم تو چه میفهمی حالو روز کسی که دیگر هیچ نگاهی دلش را نمیلرزانذ! بار ها میتوانستم مچت را بگیرم اما دستت را محکم تر گرفتم! اینبار تو بگو دوستت دارم نترس من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید...

مبینا
ساعت18:18---12 اسفند 1391
ممنون به وب ما سر زدی. وبت باحاله. مخصوصا پست اخرت.... فوتبالیست مورد علاقه منه بازم به وب ما سر بزن...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: