تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 17:19 | نویسنده : arman

                         << یادش بخیر >> 

 

ابتدایی : میومدیم می گفتیم یه سوالم غلط نداریم.

 

راهنمایی : یه غلط دارم.

 

دبیرستان : یه سوال رو درست نوشتم.

 

دانشگاه : فک کنم یه سوال رو فهمیدم!!!!

 

 

                 

            

 

 



نظرات شما عزیزان:

dina
ساعت0:58---11 ارديبهشت 1393
سلام . وبلاگ خیی قشنگی داری . به منم سربزن اگه با تبادل لینک موافق بودی بگو تا لینکت کنم . مرسی

bahar
ساعت22:07---20 مرداد 1392
سلام عزیزم



خیلیییییییییییی وبت عالیه



با افتخار لینک شدی



راستی ب منم ی سر بزن



یادت نره لینک کنی



بووووووووووووووووووووس




پاسخ:manam linkidamet bazam behem sar bezan
پاسخ:كوه بهانه بود...


فرهاد تيشه ميزد تاصداي مردم را نشنود



كه ميگفتند"دووووست ندارد"
------------------------------------------
سلا دوست خوبم آپم بيا و نظرتو درباره ي مطلب جديدم بذار

پاسخ:slm bia o nazareto rajebe matlabe jadidam begoo


Mohsen
ساعت0:35---7 تير 1392
یادش بخیر

samira
ساعت19:04---26 خرداد 1392
سلام اقا ارمان من لینکیدمت با افتخار ولی مث اینکه منو لینک نکردی نامرد خان؟پاسخ:ببخشيد يه مدت به خاطر سرعت اينترنت كه داغون بود نبودم ولي الان لينكت كردم

فانی
ساعت18:46---14 خرداد 1392


fatima
ساعت22:43---31 ارديبهشت 1392
سلام داداشی وب زیبایی داری باز هم به من سر بزن
در ضمن من کسی رو کلینک نمیکنم


الهه ... نمكدون
ساعت20:29---31 ارديبهشت 1392
ســـرنوشتم چيز ديگر را روايت ميكند،
بي تـــــــــــعارف اين دلم خيلي هوايت ميكند،
قــــــــــلب من با هر تپش با هر سكوت،
غــــــــــرق در خون يك نفس دارد دعايت ميكند.


رعنا
ساعت18:06---30 ارديبهشت 1392
سلام

مرسی بهم سر زدی

وبلاگت قشنگه

بازم بهم سر بزن
پاسخ:سر ميز شام ناگهان بيادت مي افتم... بغض ميكنم و اشك در چشمانم حلقه ميزند! همه با تعجب من را نگاه ميكنند ومن به ناچار... به رويشان لبخند ميزنم وميگويم... چقدر "داغ"بود!!!!


maryam
ساعت10:25---28 ارديبهشت 1392
با افتخار لینک شدیپاسخ:سر ميز شام ناگهان بيادت مي افتم... بغض ميكنم و اشك در چشمانم حلقه ميزند! همه با تعجب من را نگاه ميكنند ومن به ناچار... به رويشان لبخند ميزنم وميگويم... چقدر "داغ"بود!!!!

یگانه
ساعت10:16---28 ارديبهشت 1392
سلام دوست گلم.ممنون که نظرگذاشتی من شمارو لینک کردم.

بازم پیش مابیایین.

ممنون...

منتظرم...

بایپاسخ:سر ميز شام ناگهان بيادت مي افتم... بغض ميكنم و اشك در چشمانم حلقه ميزند! همه با تعجب من را نگاه ميكنند ومن به ناچار... به رويشان لبخند ميزنم وميگويم... چقدر "داغ"بود!!!!


رعنا
ساعت15:26---26 ارديبهشت 1392
سلام مطالب قشنگه به منم سر بزن
پاسخ:تقصير خودمان است بعضي هاهم كه عددي نبودند خودمان آنها را به توان رسانديم. ------------------------------------------ بيا و نظرتو راجع به مطلب جديديم بده منتظرتم;);)


neda
ساعت12:18---26 ارديبهشت 1392
کاش به زمانے برمیگشتیم که تنها غم زندگےمان شکستن نوک مدادمان بود…

کاش…
پاسخ:سر ميز شام ناگهان بيادت مي افتم... بغض ميكنم و اشك در چشمانم حلقه ميزند! همه با تعجب من را نگاه ميكنند ومن به ناچار... به رويشان لبخند ميزنم وميگويم... چقدر "داغ"بود!!!!


shadlin
ساعت10:38---26 ارديبهشت 1392
یارو اومده کامنت گذاشته
پاسخ:هه هه هه چه آدمايي پيدا ميشن


مرجان
ساعت23:08---25 ارديبهشت 1392
لینکت کردم اگه افتخار میدی بلینکمونسر ميز شام ناگهان بيادت مي افتم... بغض ميكنم و اشك در چشمانم حلقه ميزند! همه با تعجب من را نگاه ميكنند ومن به ناچار... به رويشان لبخند ميزنم وميگويم... چقدر "داغ"بود!!!!

شبــــــــــــنم ♥ღஜܓܨ
ساعت14:00---24 ارديبهشت 1392
دیشب قصه ات را برای کسی میگفتم دوباره عاشقت شدمـــــــــــ
پاسخ:كوه بهانه بود... فرهاد تيشه ميزد تاصداي مردم را نشنود كه ميگفتند"دووووست ندارد" ------------------------------------------ سلا دوست خوبم آپم بيا و نظرتو درباره ي مطلب جديدم بذار


maryam
ساعت11:52---24 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگ زیبایی داری به من هم یه سری بزن
http://musichall.loxblog.com/


الهه ... نمكدون
ساعت23:09---22 ارديبهشت 1392
بقول پسرم ما ملخصيم

sanaz
ساعت20:59---22 ارديبهشت 1392
سلام خوبی عزیزم دلم برات تنگ شده بود.هنوز فراموشت نکردم.درمورد این مطلبت باید بگم برای من که هر3دوره مثل ابتدایی بوده وهست.هنوزم که به دانشگاه نرسیدم.انشاالله امسال.
پاسخ:vase manam ke ounjori nist mesal zadam
پاسخ:سر ميز شام



ناگهان بيادت مي افتم...



بغض ميكنم و اشك در چشمانم حلقه ميزند!



همه با تعجب من را نگاه ميكنند



ومن به ناچار...



به رويشان لبخند ميزنم



وميگويم...



چقدر
پاسخ:تقصير خودمان است بعضي هاهم كه عددي نبودند خودمان آنها را به توان رسانديم. ------------------------------------------ بيا و نظرتو راجع به مطلب جديديم بده منتظرتم;);)


sadaf
ساعت19:46---21 ارديبهشت 1392
دریا باش تا هر کس لایق توست

با تو آرام گیرد و

هر کس لایقت نیست

در تو غرق شود


saeed
ساعت20:28---20 ارديبهشت 1392
vaghean yadesh bekheir

zhale
ساعت18:10---20 ارديبهشت 1392
سلام موافقم....


قالبتونم جالب بود، موفق باشی.
پاسخ:slm vebe gha6angi dari azat mikham mano ba esme setarehaye sorbi link koni ta manam linket konam
پاسخ:سر ميز شام ناگهان بيادت مي افتم... بغض ميكنم و اشك در چشمانم حلقه ميزند! همه با تعجب من را نگاه ميكنند ومن به ناچار... به رويشان لبخند ميزنم وميگويم... چقدر "داغ"بود!!!!


aysan
ساعت22:28---19 ارديبهشت 1392
7قلب رو به تو هدیه میدم:

1قلبی که دوستت داره

2نگرانته

3باتو درد و دل میکنه

4عاشقته

5فدات میشه

6واست دعا میکنه

7فراموشت نمیکنه.

عسیسم من فراموشت نکردم 1گرفتاری پیش اومد که اونم خدارو شکر حل شد پاسخ:سر ميز شام ناگهان بيادت مي افتم... بغض ميكنم و اشك در چشمانم حلقه ميزند! همه با تعجب من را نگاه ميكنند ومن به ناچار... به رويشان لبخند ميزنم وميگويم... چقدر "داغ"بود!!!!


mahsa
ساعت9:45---19 ارديبهشت 1392
ترجیح مــےבهم همــﮧ را غریبــﮧ صـבا کنم.!
تا وقتــے از پشت خنجر میزننـב...
با خوבم بگویم...........
بـے خیال..!
از غریبــﮧ بیش از ایـטּ انتظارے نیست.



salam bbkhsh k nabudam


دختران خاص
ساعت19:31---18 ارديبهشت 1392
سلام ممنون از حضورتون شما لینک شدین مارو هم با اسم وبمون لینک کنین!
ممنون!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: